wtorek, 1 września 2015

Już czas…

Paring: nieokreślony
Opis: Brak

Zdarza się czasem coś takiego
Tak dziwnego i nieprzewidywalnego
Że nie wiesz jak i gdzie
A już widzisz tylko mnie
A ja w głowie widzę ciebie
Idącego do bram w niebie
Bo nie chciałeś ze mną być
Oficjalnie tylko kryć
Każdy szept i każdy szmer
By nie wypaść z wyższych sfer
I wolałeś mówić mi jak bardzo
Ludzie gardzą
Gdy ktoś z nas jest inny
A choć niewinny
Pod sąd idzie duszy
I choć sie z inności wykruszy
Już nigdy taki sam nie będzie
Na zawsze w trzecim rzędzie...
I teraz wiem, że prawdę mówiłes
Że rację miałes i mnie chroniłes
A ja to wyśmiewałem
Głupie powody dawałem
A teraz ty leżysz i nie oddychasz
jak kot nie prychasz
Choc robisz tak zawsze
Gdy przy tobie płacze
Twe ciało nieruchome
W drewnianą trumne włożone
Jak najpiekniejszy kwiat
Wrzucane jest w piach
Niczym mgła ulotna
Jak pogoda psotna
A ja wiem że to z mojej winy
Że to przez moje kpiny
I mam ten grzech na sumieniu
I dąże ku odkupieniu
Lecz niedługo skończą się me męki
Bo pistolet z prawej ręki
Już biegnie do skroni
I nic mnie nie uchroni
Bo sobie chyba nie wybaczę
Że otworzyłem wtedy paszczę
I potwiedziłem to co wiedziałem od dawna
A choć robiłem z siebie błazna
Ty wziąłes to do siebie
I teraz idziesz po schodach w niebie
A ja cie dogonię i złapię
I razem znajdziemy sie na mapie
Pełnej gwiazd i miłości
A anioł od dawna przytulne gniazdko dla nas mości
Bysmy byli razem na wieki,
A teraz jeszcze tylko zamkne powieki
A głowe wypelni mi twoja twarz
Bo na mnie już czas, już czas..

_____________
Em.. i cóż.. mam bardzo dziwne pomysły prawda? MAm nadzieje, że się wam spodoba bo zamierzam pisać wiecej w tym stylu c':


2 komentarze:

  1. Płacze :"(.....
    Kurwa kocham twoje ff <3 kocham,kocham, kocham, <3 <3 <3
    Nie mam słów.....
    Nie... czekaj jednak mam słowa....
    Boskie, Cudowne, perfekcyjne, Idealne, Smutne, Rozerwało mi serce i doprowadziło do łez jest po prostu śliczne, piękne <3 <3 ♥♥♥
    Życzę dużo weny~~ KC ♥♥♥
    |Yeollie~♥

    OdpowiedzUsuń